یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

موتور اسانسور

وبلاگ اخبار آسانسور

موتور اسانسور

۳۰۵ بازديد

موتور اسانسور

یکی از مهم ترین اجزای کل ساختمان موتور اسانسور نام دارد آسانسور به عنوان قلب ساختمان که مهم ترین عضو آن موتور آسانسور میباشد

در ساختمان بسیار مهم میباشد و برای انتخاب موتور اسانسور فاکتورهای بسایر مهم و مختلفی وجود دارد که حتما باید مشاور در این رابطه مشورت کرده و بهترین گزینه را برای پروژه خود انتخاب کنید.

موتور اسانسور دارای برندهای مختلفی میباشد که میتوان به ویتور و ساسی اشاره کرد البته در زیر مهمترین موتور های آسانسور برای شما لیست شده است و متوانید با کلیک بر روی هر عکس تمامی موتور های آن برند را مشاهده کنید که تمامی موتور ها در شرکت و فروشگاه آتیس موجود میباشد و جهت دریافت آخرین قیمت میتوانید با شماره 73048-021 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان برخوردار شوید.

نحوه انتخاب موتور اسانسور

برای انتخاب موتور آسانسور چهار فاکتور بسیار مهم وجود دارد. شما باید بر اساس ظرفیتی که آسانسور خود را برای آن طراحی کردید و همچنین مقدار کیلووات مصرفی بر اساس قدرت موتور و همچنین بر اساس سرعت مورد نیاز شما و مقدار ترافیک مجموعه موتور اسانسور خود را انتخاب کنید.

یکی دیگر از فاکتور بسیار مهم در انتخاب موتور اسانسور گیرلس یا گیربکسی بودن آن است اگر شما میخواهید آسانسور خود را بدون موتورخانه اجرا کنید باید از موتور های گیرلس استفاده کنید و در این صورت شما میتوانید آسانسور خود را بدون موتورخانه اجرا کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.